Hotel Millenium jest hotelem biznesowym wyspecjalizowanym w organizowaniu konferencji. Sale Konferencyjne oraz pokoje hotelu umożliwiają realizację konferencji do 200 osób. Wygodne
i eleganckie sale konferencyjne wyróżniają się architekturą wnętrz ze starannie dobranymi elementami wystroju.
Indywidualna aranżacja
i wyposażenie każdej
z sal pozwalają zrealizować założenia konferencji
o charakterze oficjalnym
i spotkań towarzyskich. Organizatorom konferencji zapewniamy możliwość dowolnego ustawienia stołów
i krzeseł w salach. Uczestnikom umożliwiamy wykorzystanie sprzętu konferencyjnego
w cenie wynajmu sali.
Sale konferencyjne
z dostępem światła dziennego są wyposażone między innymi
w: klimatyzację, nagłośnienie
i mikrofony bezprzewodowe, opuszczane lub przenośne ekrany, rzutniki multimedialne, krzesła
z pulpitami, Internet bezprzewodowy, flipcharty, mównicę, zasłaniane okna, mikser.
Konferencje zwykle są organizowane
w posiadającej uroczysty charakter Sali Złotej oraz
w typowo konferencyjnej Sali Audiowizualnej. Mniejsze konferencje dla 60-80 osób odbywają się
w Sali Jubileuszowej lub Magnackiej.
Centrum Konferencyjne
Nasze Centrum Konferencyjne wyposażone jest
w 9 sal konferencyjnych, sprzęt konferencyjny
i audiowizualny oraz komfortowe wnętrza gwarantujące efektywność
i przyjemność pracy.
Duże Centrum Konferencyjne Hotelu Millenium umożliwia organizację wszelkiego typu wydarzeń: konferencji, szkoleń, sympozjów, narad, zjazdów, wystaw, pokazów czy bankietów.
Do dyspozycji oddajemy sale
o powierzchni od 30 do 170 m
2. Największa sala konferencyjna Hotelu może pomieścić ponad 200 osób.
Usytuowanie konferencyjnych Sal Bankietowych na tym samym poziomie Hotelu co restauracja "Antyczna" oraz pub hotelowy umożliwia organizację dużych imprez wieczornych. Istnieje możliwość wyłączenia całego poziomu - wyłącznie do dyspozycji uczestników imprezy. Poziom konferencyjny dysponuje własną szatnią, powierzchnią ekspozycyjną (50 m
2). Bogate wyposażenie oraz profesjonalna obsługa gwarantują wysoki poziom techniczny
i organizacyjny imprez.
Sala Audiowizualna
Wyposażona
w projektor multimedialny, internetowe łącze SDL, DVD, bezprzewodowe nagłośnienie - umożliwia prowadzenie spotkań
o charakterze szkoleniowo-naukowym bądź też prezentacji marketingowych. Sala ta
w układzie teatralnym może pomieścić 130 osób. Na życzenie sala jest aranżowana
w sposób zgodny
z oczekiwaniami organizatora (konferencja przy stołach, układ klasowy, stoły
w podkowę).
Sale Bankietowe (I i II)
To doskonałe miejsce na zorganizowanie różnego rodzaju bankietów, imprez towarzyszących
i przyjęć okolicznościowych.
W salach tych organizowane są także szkolenia
i konferencje - sale aranżujemy
w zależności od potrzeb organizatora.
W przypadku zlecenia na przyjęcie weselne
i imprezy okolicznościowe. Wynajęcie sali bankietowej gratis.
Sala VIP
To idealne miejsce
na organizację prestiżowych spotkań wszelkiego rodzaju. Owalny stół konferencyjny, skórzane fotele, mini bar, sekretariat, łącze internetowe (SDL) oraz inne urządzenia biurowe - gwarantują organizatorowi prestiż,
a uczestnikom (do 20 osób) najwyższy komfort pracy
i swobodę spotkania.
Sala Klubowa
Elegancka sala posiadająca wygodne krzesła. Sala bardzo dobra do pracy w małych piętnasto-dwudziestoosobowych grupach szkoleniowych.
Sala Lustrzana
Sala wyposażona w lustra wykorzystywana do zajęć warsztatowych.
Sala Złota
Ekskluzywna sala mogąca pomieścić do 200 osób. Sala Złota jest wykorzystywana do organizacji zarówno konferencji, jak
i przyjęć i imprez wysokiej rangi.
Sala Jubileuszowa
Sala z licznymi zdobieniami, świetna do organizacji uroczystości dla średniej liczby (40-80) osób. Sala Jubileuszowa jest również wykorzystywana przy okazji ważniejszych szkoleń lub wystąpień.
Sala Rubinowa
Sala połączona
z hotelowym pubem. Elegancki wystrój
i zdobienia pozwalają na organizację zarówno prestiżowych imprez, jak
i luźniejszych spotkań
w bezpośredniej bliskości baru. W Sali Rubinowej możemy przygotować szkolenia, jak
i imprezy zasiadane ze specjalnie dobranym menu.